nelllan

lycka

Dille!

Kategori:

Jag har fått DILLE på möbler xD 
Kommer nog göra om halva lägenheten när pengarna finns till det :P Och lyckats övertala robert ;) 
 
Idag efter att robert vaknat så åkte vi in till stan och checkade lite, var även på rusta och kollade på tapeter och även annat som kunde ge en ideér (A) 
 
Sedan när vi kom hem gjorde jag middag och efter det blev det PW, trodde dock jag skulle dö då jag hade håll nästan hela vägen ! :O Men jag höll min fart ändå! 
 
Nu sitter jag i soffan i mjukisbyxor, sminket är borta och tänderna borstade ! Ska snart sova! 
Imorgon blir det arbetsförmedligen..gud så skoj..noooot. 
Sedan på kvällen följer jag med robert till Skara och sover hos sannisen, blir pw på kvällen och sedan tvmys! Åker med robert hem på morgonen sen ändå..men ska juh på Jobbintervju :D
 
Pusshej

Kommentarer


Kommentera inlägget här: