nelllan

lycka

aj aj!

Kategori:

igår tvättade jag typ allt, kläder, handdukar och lakan! hela dagen blev det att tvätta och städa :P
 
Kan nu knappt röra mig efter träningen igår eftersom jag tränade riktigt ordentligt. 
gjort idag då...
 
  • började dagen med kaffe och päron framför tvn! 
  • Träning, dock var det as eftersom jag hade ont efter igår! :P
  • duschen!!
  • Frukost, kaffe och min vanliga blandning.. Mosad banan, lättfil, russin och havregryn! mättande och bra för kroppen. 
  • slängt i en tvätt och sminkat mig lite. 
Ska kolla på vad jag ska ha på mig nu, eftersom jag ska iväg och få min delegering snart. Hoppas på att kunna träffa min underbaring till Sanna efteråt!! 
 
På lördag blir det att vara hos Nina och Johannes, lite hemmafest typ med mat och sådant. sista veckan/helgen med robert innan han börjar jobba igen efter tre veckors semester! 
 
Pusshajjj! 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: