nelllan

lycka

snurrr...

Kategori: Allmänt

var nere på skolan idag och pratade med en lärare som jag ska ha i flera ämnen.. har nog bestämt mig för att läsa komvux längre, känns som om jag inte kommer kunna göra det lika bra annars, vill få bättre än bara G.
Så tänkte ringa ner och bestämma en tid med Camilla imorgon :)
fruktansvärd smärta i ryggen idag, och varit trött och slö hela dagen för det.. eller.. aa de vanliga sysslorna som diska, laga mat och tvätta.. ja de har jag ju inget annat val än att göra, hur ont jag än har..Måste juh göras bara.
Haha..klaga lagom cornelia.. x)
Imorgon blir det även plugg för hela slanten eller vad man brukar säga. Kommit en bit i naturen så fin slipa på det och sedan börja med Företagsekonomin. Min Mattelärare får jag inte tag i, vilket gör mig galen. Ringt, talat in meddelande och mejlat på campuswebben..UTAN SVAR! Suck!
Min fästman <3
Nej sova innan jag somnar med datorn på magen. :P
Nära och Kära - tack för att ni finns i mitt liv <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: