nelllan

lycka

plugg ;)

Kategori: Allmänt

Igår hade jag vovvsingen nova hela dagen, var på sammalagt fem promenader , länge sedan jag rörde så mkt på mig på en och samma dag men sjukt skönt :)
Sedan satt jag och pluggade.
Pluggat idag även och nu har jag gjort fyra veckors arbete på 1 ½ dag, känner mig rätt stolt..ska sätta mig och läsa allt jag skrivit och gå igenom sidorna i boken igen men sedan i början av nästa vecka vill jag göra första provet. Vill få det gjort så snabbt som möjligt. :)

Imorgon ska jag även träffa en av lärarna som jag har i tre ämnen, svårt att få tag i honom men äntligen fick jag det ! Så göra upp ett schema imorgon!!

Träffade även Ullis i morse på Campus, tog en kaffe och tjötade lite på cafeet i skolan.. Tio kronor för en kopp kaffe, inte farligt men..smakar ju där efter oxå? ;)

// Nelllan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: