nelllan

lycka

Onsdag den 4.e April

Kategori: Allmänt

Onsdag då, halva veckan har typ gått. Igår var det bakande som gällde och massa städning, hela lägeheten faktiskt. Gött att få det gjort. ^^

Idag då, ja idag är det exakt en månad sedan robert tog med mig till solnedgången och sedan frågade mig om jag ville förlova mig med honom :) Ringen sitter där den ska på fingret! <3 Älskar honom mer än något annat! Min älskade fästman! :$ <3

Sedan idag har jag faktiskt bara åkt en jävla massa bil, ryggen värker så det första jag gjorde när jag kom hem var att käka och sedan ta en smärtstillande. Behövdes! Tvätt är inne och har precis gjort äppelmuffins =) Behövde bli av med lite ägg och sådant så slog ihop lite snabbt! Igår blev det en typ av kladdkakemuffins så provade något annat idag!
Ska väl om en halvtimme börja med maten, idag blir det potatis, köttbullar, brunsås och såklart lingon till..MUMS!
Sanna gjorde det här om dagen och då blev jag så himla sugen på det oxå! Tack Sannis ;D <3

Livet, ja det flyter allt på.. Dock är det Föööör tråkigt att vara sjukskriven, men har förmodligen en fot inne på ett sommarjobb nu! *Hoppas hoppas*
Hemmafru är jag sålänge ^^ haha!

nej nu ska muffisarna uuuuuttt! PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: