nelllan

lycka

MUSIK!

Kategori: Allmänt

Satt igång musik i lurarna för humöret är nere på botten.
Ensam hemma för robert jobbar, har förjävla ont i ryggen och rökt 4 cigg idag..försöker vara duktig?!
Tog den fjärde för ca halvtimme sedan för var påväg att börja gråta utan anledning! :P
Men , vafan man ska väl njuta av att man lever? ;)
Inte pratat med min Sannis i telefon idag heller..gör vi typ 4ggr per dag annars eller något :P
Hon bor på hotell och grejjs och är super långt bort :/ Så saknar henne ännu mera fast jag inte ens skulle träffat henne men ändå..vetskapen att jag verkligen inte kan träffa henne xD Jaa, jag är beroende av min Sannis! 
Och sanna sitter väl och flinar när hon läser detta! :P
Även haft en fruktansvärd stor hemlängtan (älvdalen), suttit och tänkt på så mycket minnen därifrån de senaste dagarna. Tårar har t.o.m fallit av saknaden. Saknaden av Ida, luften, naturen..!
Ett minne jag kommer ha FÖRALLTID är när jag och min älskade vän Ida står mitt i sommaren..Jätte varmt ute och det är sommarlov.. tar med ut CDn till gräsmattan och sätter igång låten "Rudolf med röda mulen" gör en dans till den med en gammal moppe och har tomteluvor på oss.. Folk trodde väl vi var galna.. :P Men det är ett minne som får mig att le och skratta och hjärtat bli lite varmare. Ida - Sådan vacker vän, min bästa vän sedan så många år tillbaka. Vi har inte låtit avståndet mellan oss påverka oss alls utan gjort oss endast starkare. Vi vet vart vi har varandra <3 Hon är min ängel och tvillingsjäl och varit det sedan..5an/6an på mellanstadiet :) Jag Älskar och Saknar dig min vän <3
Jag har helt enkelt världens finaste och bästaste vänner ! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: