nelllan

lycka

inget liv?

Kategori: Allmänt

Inget liv? Nej det kommer jag inte ha de kommande 8veckorna. Jag var idag på campus i lisch och ska börja plugga..Idag! Jag ska klara lika mkt som andra gör på 5 månader typ :P
Paniken flödar lite i min kropp men jag SKA klara detta..jag har faktiskt inget annat val! Osocial..Aa det kommer jag garanterat vara. Får la sitta uppe på nätterna och plugga då inget kan störa mig :P robert jobbar juh hela natten så jag är ensam hemma.

Jag ska nu hinna med att läsa.
  • Företagsekonomi A
  • Matte B
  • Bokföring
  • Natur A
  • Rättskunskap
Hur jag ska hinna med det? Ja det vet jag faktiskt inte men.. PLUGGA som en jävla dåre. Tänkte faktiskt börja redan ikväll. Har företagsboken hemma så den kan jag börja med, sedan hämta lite böcker imorgon och gå till bibblan. Ska även vara hundvakt mellan imorgon till Onsdag men då har jag en ursäkt att ta lite luft då och då med vovven :)


Ihelgen var vi på bröllop, världens bästa Svägerska gifte sig! =) Var såå fint, jag kan inte räkna på två händer hur många gånger jag började gråta under dagen/kvällen! Lyckliga tårar alltså.. Dock kändes det som om jag var den enda som grät! :P Och Eleonor då, men det är ju klart Bruden har lyckorus hela tiden! Med prästen och sedan alla fina tal som var! Lycka!
Igår när vi kom hem var jag..DÖD? Helt totalt slut, men det var mysigt att bo på ett slott! :D Asballt.

nej, nu ska jag inte sitta här och slösa tid! PLUGGELIPLUGG!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: