nelllan

lycka

fint väder...

Kategori: Allmänt

ja det är för första gången på länge fint väder och jag sitter fast hemma för att muskeln gör så jävla ont att jag vågar knappt röra mig.. SUCK? :P
Jaja, min otur i ett nötskal. Imorgon kommer iaf min sannis och det värmer i hjärtat :)
Om jag nu fortfarande inte kan röra mig så kommer hon hem till mig och myser ist för att röja stan som vi hade tänkt. Men måste juh röra på mig lite så hoppas jag är mer rörlig imorgon :) Frukost på stan är aldrig fel ^^
Saknar ju denna tös jävligt mkt oxå!

Ska snart väcka älskling, han måste köra ner mig till skolan sen vid tre för att jag ska till camilla och förlänga min tid på komvux ^^
knappt sovit inatt för inte vågat röra mig, vaknat flera gånger av att jag sett till att jag inte rört på mig :P hahaha.. knasigt liv jag har xD hihi!

käkat lite frukost och sådant iaf : ) PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: