nelllan

lycka

BLIR SÅ TRÖTT!

Kategori: Allmänt

Jag blir så trött på mig själv.. haft ont i skulderbladet sedan igår kväll men brydde mig inte super mtk om det.. busar med robert i soffan och så säger det bara pang och jag kan helt plötsligt inte röra mig utan att jag håller på att dö av smärta.
Efter några timmars envishet och massa grinande att jag inte ska åka in till sjukhuset så klarar jag inte av smärtan längre och lyssnar på robert och ringer till sjukvårdsrådgivningen.
Så varit på jourcentralen nu och ja... muskeln bakom skulderbladet har jag fått en spricka i men tur hade den iaf inte gått av helt sa läkaren. Men nu är jag funktionshindrad ett tag framöver.. åååhh jag är trött på detta nu, när ska jag få en frisk kropp? GAAAH!!!

men men, glad ska man väl vara ändå? ;D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: