nelllan

lycka

Trötter!

Kategori: Allmänt

Fyfan i min värld.. jag är helt slut kan jag lova.
Jobbat fyra dagar..När jag egentligen borde legat hemma och vilat och låtit mig själv vara sjuk.
men pengar..pengar..pengar! Måste tänka på detta!!
Efter jobbet blev det att börja tvätta. Nu väntar jag bara på att det ska bli klart där nere.
Dock rätt bra att tvättstugan ligger längst ner i källaren och jag bor högst upp..MOTION!
Fick tvättat hela 6 tvättar.. jag vet, intresseklubben antecknar! Men behövdes då vi åker iväg imorgon, Roberts Mors Man fyller juh hela 60år, så blir att åka bort hela  helgen och tillbringa den med roberts underbara familj :)
På hotell är inte fel! :) Bjuden på det blev vi oxå, gud så snälla de är!!
Så imorgon är det att packa allt som ska med, antar att jag får göra detta för min lille gullegris oxå ;) Annars glömmer väl han hälften! :P Älskar honom <3
Han ligger just nu och sover i soffan innan han ska iväg till jobbet.. Fast som tur är, är att imorgonbitti när han kommer hem då ligger jag fortfarande kvar i sängen så då får vi sova ihop en stund iaf innan jag blir morgonpigg..:P
Ska försöka hinna med att städa imorgon innan oxå, hann inte med det idag :/
Är skönt att komma hem till en nystädad lägenhet efter helgen sen. Så får helt enkelt hinna med det imorgon.
Vill bara säga till mina flickor i Skara att jag saknar er massor, jag vet att jag inte syns lika ofta nu.. Men ni finns i mina tankar hela tiden <3

Och min lilla Dalkulla...ja du får allt ta ditt fina arsle hit snart säger jag bara ;) dig saknar jag ihjäl mig efter! Det har snart gått 1½ år :(


nej nu ska jag fixa mina naglar ! ;) Pusselipuss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: