nelllan

lycka

trött som en gnu!

Kategori: Allmänt

Ja trött som bara den, men kanske för att man hela tiden har jobbat och sedan direkt hem för att packa lådor eller städa eller laga mat eller diska..haha jaa alltså sådant. Jag är totalt slut, men nu börjar de fan i mej se bra ut här hemma! :D

Ska snart lägga mig i sängen, bland nu dem FEM kuddarna ( ist för två ) och de två täckena kan till och med ha tre om jag vill istället för ett då..slipper jag och älskling bråka om det..:P När vi nu väl sover ihop då.. eftersom att han jobbar natt..
Nej lägga mig i den sköna sängen om ett tag och kolla på lejonkungen tänkte jag ! Fina nya gardiner, eller ja.. nya vet jag inte men för mig då Roberts mor lånade ut dem till oss och så! :)

Har nu Tv i sovrummet, på väggen framför sängen och en GIGANTISK ute i vardagsrummet! Hääärligt!
Fått in kanalerna nu oxå, är en del  men ingen DISNEY CHANNEL, ska då ringa och höra med dem x) hahaha ^^
Jaa, men gud så skönt på morgonen och ligga med en kopp kaffe och slö titta på disney..inte fel det heller!
Bara för att man är 21 betyder det inte att livet är över.. som det känns många gånger dock .. då jag känner mig som 61 x)


nej, lägga mig och dö i sängen.. en dag i morgon oxå med att få upp det sista i lägenheten eller försöka iaf ^^
På lördag ska jag försöka sova lääänge, hoppas jag kan! :D

Pusspuss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: