nelllan

lycka

Sööndag

Kategori: Allmänt

Väldigt lugn dag, legat i soffan hela dagen med täcke och kudde. Mysig morgon som vanligt med det och en skål flingor och massa tv-serier. Robert sov till halv fyra idag och jag som vaknade vid efter tio satt då tills han vaknade vid tvn, med täcke i mina underbara pyjamasbyxor som jag hittat igen :)
Småkrasslig, haft ont i huvudet hela dagen typ :/ Slutade med ipren..som jag försöker ta så sällan som möjligt men tillslut stod jag inte ut med smärtan mer.
Sedan har jag lagat mat och sådant ^^
Robert åkte nyss till jobbet och nu är jag då ensam här i lägenheten. Helt tyst är det, grannarna hör man då inte alls..fan går alla och lägger sig vid sju på kvällen eller? :P
Mycket som går runt i skallen, så mycket som ska hinnas med. Nu har man flyttat ihop, man har varit på dop, packat upp en hel lägenhet med grejjer och det är även bröllop och 60års kalas och två vänner som fyller år denna månaden.. Tack och lov är deras fest i oktober då pengar är inget man har denna månaden.
Mycket som ska köpas, hyllor, vitrinskåp, tavlor, mattor och två grejjer som jag verkligen vill ha till köket är fler bunkar och en ELVISP! :P Om jag ska kunna komma igång och lära mig baka måste jag ha en sådan..får se när det blir dock men ska bli min en dag x)
Just nu är livet knas men det blir bra snart tror jag, när man kommit iordning med allt och sådant :)
Pusspuss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: