nelllan

lycka

Skrattar åt mig själv!

Kategori: Allmänt

Jag som skulle sova ut idag eftersom jag gått upp tidigt de andra dagarna vaknade vid efter sju, klaaar vaken! ;)
Men låg i sängen till lite efter åtta :)
Duschat, pratat med mina favvo Ida och packat inför att åka bort nu senare idag och över helgen ! :D
Försöker väcka Robert,  men jag har inga winerbröd att muta med så gör det super försiktigt och på avstånd x)
Målat naglar och plattat håret och så.. Länge sedan ! Men måste la vara lite fin nu när man ska iväg!
Visst sitta i en bil och åka men ändå ^^ hinna ut på stan tänkte jag innan vi ska iväg. Måste bara få upp Robert!
köpa mig en fondation (stavning?) och mascara idag då mitt tagit slut, wiiehoo..månadens shopping för mig! xP
nej, nu ska jag göra allt annat som faktiskt är viktigare än att sitta vid datorn! ;)
Pusspuss !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: