nelllan

lycka

Regn, regn!

Kategori: Allmänt

Vädret gör en inte särskilt munter alltså, endast regn! Vadå hösten är här på högnivå.
Blev att jobba idag, började klockan tio..Skullet jobbat till fem men blev typ till ca kl sex, kom massa folk och jag hann inte ens skriva ut mig innan jag fick spring in igen. I högklackat sprang jag runt en timme.. ^^
Men kom hem gjorde jag allt, blev att gå till Ica och handla lite med älsklingen och sedan så äta liten och sedan som varje kväll, mysa med robert. Eller.. Aa.. Klia honom i håret så han somnar ;) <3
Sedan väcka honom vid nio och få honom till jobbet! Så nu har han åkt  :( <3 Men ser honom juh igen imorgonbitti! :D

Jag funderar på att gå och lägga mig, klockan är inte alls mycket men är trötter idag! Mycket att göra hela dagen på jobbet så det tar på en!


ihelgen blir det att fira två underbaringar, Sannis och Maddis! :D små töntarna fyller år på samma dag ;) Älskar er <3 Det ska bli kul, träffas massa folk och partajja!

Dagarna rinner förbi, man har att göra varje dag och snart är man väl 60år och inser hur mycket man inte hunnit med. Borde göra en lista på MÅSTE göra upplevelser eller något!
man blir lite rädd ibland när man inser hur fort tiden går, iaf jag. Jag gick från att fylla typ 14år och flytta till lilla Skara till att helt plöstligt flyga hit och dit och festa och allt annat som jag verkligen inte hade tänkt mig.
Men just nu känner man sig lite fast,  man jobbar, tvättar, lagar mat, fikar..?!
Senast idag träffade man en som tog stundenten samtidigt, frågade vad hon  hade gjort och hon har varit överallt...Rest hur mycket som helst och skulle iväg nu igen. Liksom... jag var i fjällen ett halvår...woow?!
Jag vill kunna sätta mig i min gungstol vid 60bast och säga, jag är nöjd..! Jag är nöjd av vad jag gjort med mitt liv! Alla misstag och alla upplevelser för att det har gjort mig till en helt nöjd människa och tillfredställd.

Jag låter negativ, jag är nöjd med mitt liv. Jag har en underbar sambo som jag älskar högt och jag har underbara änglaföräldrar och vänner. Jag bor i en fin lägenhet ( som borde visserligen städas) och har ett jobb.
Men vill se lite mer av världen kanske? Alltså ligga på en strand i solnedgången med en drink och vara i roberts famn, skulle det finnas något bättre? Tror inte det! :) Får se till att det blir av!


nej nu ska jag ta och nana kudden! Pusspuss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: