nelllan

lycka

hemmafru?!

Kategori: Allmänt

Idag har man jobbat..stressigt blev det allt ett tag där.. men tycker det är rätt skoj..dock hostar jag och har ont i ryggen..phu..!
Sedan hem och när man kommer innanför dörren så ser man en halvdöd robert sova i soffan..väckte honom lite smått för att han skulle iväg sen. älsklingen är då "döende" eller det tycker han själv..han har halsont och förkyld! ;) Lilla plutten min, så han åkte iväg och jag började med allt som ska göras x) Efter jobbet så är jag nämnligen på mitt andra jobb..hemmafru! :P
Började med att gå och handla lite saker som behövdes, fixade sedan mitt namn på postlådan och sedan ja..diska upp allt och försöker få lite ordning.
Sedan kollat igenom reklam efter erbjudande x) hahah! Och nu sen när robert kommer hem ska jag förförsta gången i mitt liv göra pannkakor ensam :P Får se hur detta går men det är gott iaf. Efter det så blir det kanske att baka om jag har orken då jag är helt slut efter idag. Blir kladdkaka såg att jag hade allt hemma för det så..aahh.kan juh lika gärna använda sakerna innan de går ut :P
Älskligen är hemma från jobbet inatt då eftersom han är sjuk, skönt att slippa sova ensam :)

Behöver träffa min änglamor snart! Får lura hit henne ngn dag ;)

Och på onsdag är det tvätta som gäller oxå..Phu schemat är fullspexat..plus att det är bröllop i helgen..vad fan ska man ha på sig?! :S

nej inte hinner jag sitta här ngt mer ;) Pusspuss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: