nelllan

lycka

HEMMA!

Kategori: Allmänt

Nu är man hemma efter..ja vad ska man kalla det..en UNDERBAR helg! :D Bästa på länge skulle jag säga!
Började färden mot jönköping i fredags vid halv fem, lille svärmor åkte med oss dit för att vi skulle hitta till hotellet! :)
Fredag:
När vi kom fram blev det kramar med alla andra, Bert, Eleonor,David, Lille Lova (kramade man dock inte men henne smälter man av att bara kolla på ), henke och Emma!
Vi fick våra nummer på rummerna och sedan sprang alla runt och kollade hur de andras rum såg ut :P
Vi var dem enda med badkar...yeah!
Gick ut och käkade fläskfile planka på ett super mysigt ställe och drack några öl! :)
Sedan gick vi alla upp och sov, alla var trötta!
Lördag:
Alla hade då sagt att jag och robert skulle la va dem de fick väcka för att hinna äta frukost men klockan åtta vaknade vi av oss själva och gick upp och när vi kom ner satt ingen där nere..Vi var alltså först ;)
Käkade underbart god frukostbuffe och sedan gick man upp och gjorde sig iordning.
"de unga" åkte iväg till Ikea, där vi spenderade mesta delas av dagen, eller aa..A6 oxå så klart :)
Hittade en hel del, men lite kvar allt på lägenheten och det stör robert ;)
Åkte hem, duschade och fixade sig sedan satte vi oss alla i ett av rummen, drack vin/öl och tjötade tills vi skulle gå till vårat bokade bord. Dock var det inte så jätte bra service där men vi hade trevligt! :)
hamnade på ett Café vid halv TIO på kvällen och tog sig lite kaffe och kaka :)
Jag, Robert, Eleonor och David tog en öl nere vid baren p¨å hotellet och satt och pratade innan vi bar av oss på rummet igen. Alltså en helt perfekt dag!!
Söndag:
Ja upp tidigt, käkade frukost och sedan packade alla väskor och sådant :)
medans de som gick upp lite senare satt och käkade frukost gick jag, robert, svärmor och bert in till en skoaffär och där..haha! Underbara svärmor gillar nog inte riktigt mina rosa björnborg tygskor så fick se till att bli ett par nya skor! ;D Har en helt fantastisk svärmor, kramat på mig hela helgen! :D
Inte min vanliga stil men svärmor gillade dem och när jag väl satte på mig dem så älskade jag dem!! :)


Nej nu ska jag fixa mina naglar och så, är rätt så trött efter denna helgen så komemr säkert somna tidigt :)
Pusselipuss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: