nelllan

lycka

duuuuuusch!

Kategori: Allmänt

Igår blev det att fixa klart  ! :D wiiehoo! eller ja lite kvar men inte mycket! :)
Madde och Andreas kom hit igår och vi kollade på film! :) men jag var trött som ett as så halv kollade på filmen :P
men fick en jätte fin blommgrejjs grej av dem som inflyttningspresent! :D jätte snygg var den, till och med Andreas som valt den..duktig kille! :P

nej sedan somnade jag i soffan, gick och la mig lite tidigare i sängen än robert för var så trött..sedan kom han in och jag komemr endast ihåg att jag la mig på hans bröst och sedan stenslocknade jag. vaknade dock upp inatt och robert låg inte bredvid mig..ropade och han satt i soffan..klockan var då halv fyra tror jag? 
Han hjälpte mig in i soffa men kudde och täcke för att ligga där en stund.. vaknade klockan tio att jag fortfarande låg där x) hahaha! Gick och la mig i sängen en stund och även robert kom då :)
Han ligger fortfarande och sover, jag har ätit frukost med täcket och kuddar i soffan och kollat på Idol..hur mysigt som helst! :)
Sedan har jag nyss duschat.. skönt..! :D
Nu kanske robert vaknar, ska kolla ;)
Pusspuss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: