nelllan

lycka

är iaf soligt.

Kategori: Allmänt

Idag har man jobbat! Gick upp vid fem och idag var jag verkligen helt död.
somnade nästan flera gånger på bussen och ändå är det bara 20min.
Varit fullt pp på jobbet, ble en snabbis fika med sannis, Vicky och Carro förut innan bussen gick vid kvart i tre!
Åkte hem för att jag skulle hinna spendera lite tid med robert innan jag ska iväg till Skara igen för personalmöte.
Men han sover ännu, trötter <3

Personalmöte idag som sagt, kommer tjöta hål i huvudet på varandra.. mycket som hämt på jobbet det senaste så jag ska prata lite själv med The Boss hade jag tänkte även.. *håller tummarna*
Har flera listor att gå igenom tsm men vi ska käka pizza och så medans så det blir säkert trevligt!!

nej, nu ska jag inte sitta här mer! Skriver kanske mer ikväll om jag känns att det behövs. Imorgon blir det iaf att träffa Vicky! :D

Pusspusss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: