nelllan

lycka

What Are Words

Kategori: Allmänt

En låt som jag inte riktigt kan sluta lyssna på just nu.
Helt underbar låt. Man blir gråtfärdig av den . Så mycket känslor i denna och jag som är så känslig av mig.
Den drar upp mycket känslor hos en, man liksom börjar tänka på jobbiga saker som varit i livet.
Tänkt mycket den senaste tiden på faktiskt allt som hänt i livet.. att man faktiskt kommit så här långt ändå..
Fast alla hinder som dykt upp från alla håll.. Alla som försökt stoppa en, försökt bryta ner en så att man skulle stanna.
Men jag vet idag att jag är så mycket starkare än alla dessa personer ihop. För jag tog mig förbi dem och tog mig uppåt. Visst har det satt sina spår..! men jag vet att jag kan leva med dem, jag har accepterat det som varit. Det ligger bakom mig nu.
Jag har väl som alla andra mina dagar då jag bara känner för att krypa ner under täcket och gråta hela dagen och allt känns så jävla jobbigt och jag bara tänker och tänker tills det nästan ryker ur öronen...
men det kallas väl mänskligt ?
Hoppas på när jag väl fått tummen ur röven och börjat träna och fått till mig så som jag trivs, så kanske
självförtroendet kan gå upp lite och även bli piggare för att man rör på sig och så..!
Visst vågen visar kanske inte så många kilon..men den tror jag det är något fel på..för tycker inte det kan stämma alls! Men vad den än säger så är det spegeln som bestämmer! och den säger, minus 3 kilon till tack..! Haha! ;)
Tur att man ska börja simma med Maaaariieee på jobbet! :D hon är allt en för go tjej alltså! :)
Har hög musik på just nu, dock i lurarna eftersom man har en grinig granne under ;)
Sitter och små sjunger och nynnar och sedan ..dansar..?! Sittandes på stolen..haha! jag är juh som jag är, men jag har aldrig sagt att jag är normal på något sätt, för.. det är jag verkligen inte :P
Jag är den jag är... Lite allmänt störd ;D
Pusspuss !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: