nelllan

lycka

Vad händer med min kropp?

Kategori: Allmänt

Vad händer med min kropp egentligen?
Är som en gammal tant eller något. Idag har ryggen bara gjort ont hela tiden, till och med när jag andas!?
Sedan fick jag helt plötsligt ont i höften?! Alltså det är ju faktiskt tant varning, gick och haltade ett bra tag innan det gick över. Men ryggen har då inte gett sig ännu?
Robert masserade mig en stund men det vill inte lägga sig riktigt.
Sedan blev jag helt plötsligt täppt? Så nu är jag förkyld?? ööh?
Liksom det är något som brukar smyga på en och sedan bryta ut undan för undan?
Men ingten idé att gå till läkaren för de säger ändå att det är inget fel..
Robert tjatar att jag ska åka in men jag orkar inte betala pengar för att gå dit..!
Och få höra, nej men du är bara lite förkyld..de går över! Det kan jag be en treåring att säga till mig.

Imorgon blir det att handla mat och sådant, kolla efter en jacka kanske och även en Mascara för den är då så slut som det snart går att vara..! Hoppas den vill ge med sig lite innan jag går imorgon ut och visar mig ^^

nej, jag är trött efter en jobbig dag! Heeråå!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: