nelllan

lycka

sova sängen!

Kategori: Allmänt

nej var på väg ner i sängen men tänkte skriva någon rad innan!
Blev inte mycket sömn inatt då jag somnade vid ca halv fyra - fyra och sedan väckte den dumma klockan mig vid nio och det var bara att gå upp.
Duscha på högnivå då min kära moder klenat ner hela mitt hår i olivolja kvällen innan :P
Men kan säga stolt att håret ser friskare ut, tack änglamor!
Var på jobbet idag och fixade en smörgåstårta och sedan umgicks med Sannisen!
Åkte sedan hem, slängde mig i soffan och då var la klockan vid 18.00.
Väntade på att robert skulle vakna och det blev la vid tjugo i sju.
Gick till Ica och handlade och lagade lite mat.
Nu ska jag hoppa i säng för jag är dödstrött efter knappt någon sömn inatt.
Men kan säga att jag är så stolt över att ha så underbara änglaföräldrar! <3
Att jag har min Älskling på jorden!
Att jag har världens bästa vänner!
Att ha sådana fina arbetskamrater. :)
ne, nu ska tanten sova för hon är trött ;)  Natti!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: