nelllan

lycka

Skit dag med världens bästa vän!

Kategori: Allmänt

Dagen idag har varit en riktigt skit dag kan jag meddela. Kunde nästan räkna timmarna av när ciggaretterna skulle vara slut. dagen på jobbet var seg och trodde aldrig klockan skulle bli sex.
Kommer hem och får ett litet samtal av min underbara vän Sanna!
Hon gav tillbaka mitt busskort idag ( i en busskortsficka ) och berättar att jag borde kolla i den, där har hon lagt en femtiolapp! :O  så att jag kunde köpa ett ciggarettpaket! Hon visste att jag inte skulle ta emot pengarna annars!
Alltså, jag har världens bästa vän! Att bara tänka att göra en sådan sak, det visar vilken helt fantastisk person hon är! Hon verkligen bryr sig och visar att hon finns där! jag skulle inte klara mig utan henne ! Hon är helt bäst! <3
Tack, kan inte komma på ordentliga ord för att tacka tillräckligt mer än att jag faktiskt blev tårögd och började nästan gråta av den fina snällheten! <3 Älskar dig min fis!
Ska gå och lägga mig snart, känner mig sleten och trött. Humöret suger dock fortfarande faktiskt och jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till? Känner egentligen för att lägga mig under täcket och ligga där i flera veckor!
men nu kan jag iaf röka i ngn dag mer! tack vare min underbart fina vän!
Nu låter jag som en bortskämd snorunge som pratar om hur synd det är om mig för att jag inte kan röka sen, men de som inte är beroende av det på det viset kan faktiskt inte förstå.
jag om någon vet det, då jag var emot rökning väldigt länge innan jag blev övertalad att ta ETT bloss.. och sedan.. jaa. tyvärr man var fast! Tycket att det borde la bara att vara att sluta men så är det inte riktigt. Jag kommer gå lös, jag kommer vara sur, arg, ledsen och rent av en barnunge!
Men men, livet är så här ibland och har alltid varit..!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: