nelllan

lycka

sjuksjuksjuksjuk..!

Kategori: Allmänt

Igår somnade jag som en stock i soffan och vaknade vid ca fem-halv sex att jag fortfarande låg där, släpade mig till sängen och somnade som en stock igen! :)
Gick upp vid elva och  bryggde mig lite kaffe och åt frukost.
Sedan fick jag städryck..! Orkar inte med att det ska bli så skitigt fort så diskade och gjorde iordning köket, sedan tog jag itu lite med vardagsrummet och sist men INTE minst, Toaletten! Nu skiner det allt där inne.
Packade ner roberts kläder som jag tvättat i hans byrå och även mina kläder i garderoben.

Sedan vaknade älskling så såg till att han fick kaffe och smörgås :)

Nu har jag duschat och mår lite bättre tack vare det, men är fortfarande sjukling och även robert börjar bli sjuk stackarn och han som ska spela innebandy imorgon! :(

Pusspuss !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: