nelllan

lycka

SJUK!

Kategori: Allmänt

jahopp!
Igår på jobbet så kände jag av förkylning från ingenstans bara sådär..!
Jobbade klart och sedan åkte hem och vilade. När klockan ringde imorses såå.. aa jag var totalt död!
men tog mig upp, släpade mig till jobbet och försökte få ihop det!
men jag kände redan tidigt att detta skulle inte funka!
jag pratade med en av kollegorna som kom senare så jag slapp iaf sista timmarna på jobbet, en liten ängel är vad hon är! :)
Skulle jobbat imorgon men ringde förut till Tha Boss..
och förklarade att mina feber gått upp och jag mår rent av skit.. riktigt så sa jag kanske inte men så är det jag mår! Förkyld, snurr i skallen, tryck i skallen, feber, ont i rygg och alla leder som finns typ.. till och med fötterna? ööhh..?!


Så imorgon blir det att ligga död i mina pyjamasbyxor hela dagen, gå upp på förmiddagen och lägga mig framför tvn. hmm, får leta upp lite bra filmer att blega på.. kanske läsa lite teori..om huvudet  klarar av det!
Jag gillar dock inte att vara inne hela dagen..! Men vad ska man göra..?
Är grymt sugen på massa saker just nu, men finns inget hemma och jag ska inte äta massa onödigt så det är bra. Plus att jag faktiskt har problem att äta just nu, halsen har svullnat igen liten men gör inte så ont..än!

Haha klagfia på högnivå känner jag här men länge sedan jag faktiskt fick vara sjuk..!
Dock klarade jag inte av att se disken förut så jag stod där och kämpade mig igenom ca 80% av det sedan de sista 20% fick allt robert ta för då sa min kropp typ, "nu tänker jag stänga av mig och om du inte sätter dig ner om fem sekunder kommer jag se till att du faller" ..:P
Sedan bara legat och myst med min älskling, som säkert oxå bli sjuk nu..Så som jag nyser precis hela tiden!


Pusselipussspuss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: