nelllan

lycka

Sjuk på riktigt?

Kategori: Allmänt

För det första, igår tänkte ja vara duktig. Gick och la mig vid kvart över tio i sängen för att försöka somna..!
meen, tiden gick och jag somnade inte.. Bestämde mig då för att läsa lite... Men inget hände blev nästan mer pigg..Laddade ner ett spel till mobilen..att spela lite brukar göra att mina ögon går i kors så somnar jag sen! meen nähää.. Smsade lite med älskling och samtidigt kollade igenom sms från ibörjan av allt mellan oss!
Hihi, gud så fjantiga man var! skrattade högt för mig själv! Sa det till robert förut idag, saknar att vara nykär så vi måste bli det igen ;)
iaf.. Klockan tickade iväg och Älskling sa att jag skulle sätta på lite musik..gjorde det och la lurarna bredvid mig i sängen... meen nejdå.. När klockan slog 01.00 satte jag igång en film och sedan kanske en timme senare eller mer så somnade jag! Klockan ringde vid 04.30... tjohoo...!
Bara gå upp, sättta på kaffe.. Sätta på sig kläder, sminka sig, sätta upp håret..dricka upp kaffet o äta en halv smörgås och sedan JOBB!
Gick bra ändå, men ont överallt..

Har tröttnat så sjukt på vårdcentralen så ringde 1177 idag, sjukvårdsrådgivningen! Talade om att jag bad om råd för tröttnat på att bara få betala och sedan höra..ta ipren typ!
Berättade allt hur jag mått den senaste tiden med kroppen, hur ont jag har i ryggen hela tiden.. haft i år nu typ.. fast mer det senaste halvåret.. Att mina leder inte funkar som dom ska, att handleder och höfter kan bara göra så jävla ont helt plötsligt... Hon trodde att jag faktiskt kunde ha någon ledsjukdom eller liknande.. så imorgon ska jag ringa till sjukgymnastik ( de skulle vara bättre ) och fråga om de kan bedömma mig, hur min kropp verkligen mår fysiskt.
Men sedan  har ja juh feber, hosta, förkylning och nu börjat få en brännande känsla vid skulderbladerna (stavning?) så om det inte gått över på typ söndag så ska jag ringa och få tid så att det inte är lunginflammation eller något.. men hoppas på att må bättre imorgon! :)

Mitt lilla tragiska liv ;)


trött som ett as alltså, har jag tvättat idag! ETT UNDER får jag säga, somnade efter jag lagt i första tvätten men robert väckte mig och sa att jag skulle gå ner...!
Blir att kolla Tv ikväll med mig själv men det får gå! :)

Pusspuss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: