nelllan

lycka

Mysig kväll.!

Kategori: Allmänt

Dagen idag började med att jag sov till tjugo över elva..alltså sov i TOLV timmar! Sov igen alla timmar som jag inte sovit resten av veckan för jobbat hela tiden!
Sedan fick jag lov att gå och lämna tillbaka jackan som jag köpte förra veckan för att få in lite pengar..då det är dåligt med det.. Bajs..älskade jackan! Men men! :)

Sedan väcka robert och åka iväg till stan med honom för att han skulle ha massa grejjer inför innebandy med jobbet! Klubba, shorts och skor..! Phu..! Var Inne tre gånger på Stadium och två gånger på intersport innan allt var fixat :P

Sedan städa lite hemma! :)

Nu har min underbara Sanna varit här! :D Vi har lagat tacos, kollat på Idol och druckit varm choklad med vispgrädde på! :D Fixat naglarna oxå..! en riktigt mysig fredagskväll alltså.! Tjatat massa skit och haft super skoj..! Slutade dock med en handkrämstub på Sannas rumpa? ;S hahahaha! Nej, denna tjejen klarar jag mig då INTE utan, hon får mig alltid att le! <3

Nu ska jag snart hoppa i säng hade jag tänkt, dock utan robert för han jobbar och kommer hem vid fyra! :(

Pusspuss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: