nelllan

lycka

Helgen som vart!

Kategori: Allmänt

Jao söndag är en bra tråkig dag tycker jag!
I fredags blev det bio, rätt rolig film. ^^

igår åkte man ut till Mor och Far, robert skulle ställa av sin bil så tvättade den och allt.. höll på i flera timmar.
Medans jag satt inne med änglamor och tjötade, myste med katterna! Eller sista timmen plågade jag henne..!
För tog bort några iaf av hennes knutar i ryggen! Hon lär väl vara hur öm som helst idag stackarn!
Sedan när man kom hem så.. aa. ! Käkade makaroner till middag..! mmm, vilken lördags middag!
Sedan somnade robert vid tio typ och jag var vaken till typ halv ett - ett! kollade på en rätt så hyfsad film.

Idag har inget gjorts eller hänt ännu så får la se vad man hittar på..robert ska ju iväg sen och träna innebandy så får se vad jag hittar på .. måste iaf gå och lämna tillbaka filmerna man lånade!

heeråå..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: