nelllan

lycka

döende`?

Kategori: Allmänt

döende är nog bara förnamnet, herregud mitt liv alltså. ^^
Idag upp vid fem och sedan till jobbet vid sju..Där jag trodde det skulle vara kaose men ej var då några jävlar vid djäknescen tog alla våra gäster, men bara för att det inte var så mkt folk så betyder det inte att det var lugnt, Allt som kunde krångla gjorde nog det.
GP kom ej, Kortmaskinen krånglade så fick leta upp nummer på datorn till dem som har hand om det och få info av dem hur jag skulle göra och jag och sladdar och teknik går inte egentligen så bra ihop men klarade det iaf, Leverantörerna kom med fel varor så fick jaga dem i telefon för att få rätta, mitt i det hela fick jag springa iväg och växla pengar..Tvinga dem på banken att få fram mynt till mig typ. Och sedan när det väl kommer mat och sådant då kommer våran cater leverans... Vilken snurrdag, eller jag har hållt mig lugn hela tiden.. (stolt) men ändå, för seeen...
Åkte jag hem..och där..
Ja, började med att diska det stora berget av disk, sedan laga mat..En maträtt till Robert och sedan tog jag lite rester ifrån igår till mig själv. Sedan diska igen efter det, för att få bort det sista, Sedan dammsuga, skura och städa toalett&handfat, plocka ihop lite skit och sedan legat och kliat lille älskling i håret. Han åkte för ca en timme sedan så har duschat och så nu för det behövdes efter en sådan här dag..! 
Jävligt nöjd med mig själv kan jag säga. Ingen kan komma och säga att jag inte tar ansvar, inte är huslig och inte försöker iaf.!
Livet är inte alltid så lätt som man skulle hoppas, dock skulle jag säga att utan allt det man varit med om skulle man aldrig varit så här stark som man är idag eller haft den erfarenheten. Att mina problem i livet började redan vid 2,5 år ålder..Ja det kanske var något positivt egentligen.. Det var iaf meningen, eftersom ödet har låtit allt hända. Jag står här idag, visst kanske inte världens normalaste person ( lite humor måste man ha ) men jag gör rätt för mig, jag är en ärlig person, jag jobbar och sliter för mina pengar, jag slåss inte , jag ger den hjälp jag kan till dem som behöver den, vågar visa mig själv... Bara för att man har det svårt betyder det inte att man kan faktiskt bli en rätt hyfsad människa ändå. Allt detta tjat om att, Jo men hon/han har haft det så svårt därför hon/han går och mobbar/mördar/slåss... När man haft det svårt..det är då man ska ta erfarenhet av det och bli starkare med sig själv. För när man står på botten, jaa..då finns det faktiskt bara ett håll att gå och det är uppåt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: