nelllan

lycka

dålig dag men med bra nyheter?!

Kategori: Allmänt

Trött som ett as går jag upp tidigt för att jobba, när jag går till jobbet fryser jag som fan och spänner hela kroppen. Började jobba och sedan.. Känna smärta vid revbenen.. Liknande smärta som när jag fick blödningen!
ringer till Vårdcentralen och hon jag pratar med blir nervös och vill att jag  kommer in idag på öppenmottagning.
Går dit och får.. en DANSK läkare som man förstår..typ 2% av vad han säger.
Försöker få honom att förstå men han petar lite på mig..Lyssnar på mina lungor?! och sedan säger ordet..muskler, revben, muskler..muskler muskler..?!
Säger att det är ingen fara med mig och att jag får starkare Alvedon typ och någon gel ?!
IDIOT säger jag på det! Jaja, bara jag inte får samma skit som förra gången och måste ligga ner i två veckor igen med smärtstillande och inget göra..För det vägrar jag!
Smärtan är inte lika stor som förra gången men är rädd att det blir detsamma igen! :(
Plus tråkiga pengar att lägga ut när man egentligen inga har..Bajs doktor!
Men senare pratar jag med min underbara dalkulla Ida och..vi har nu BESTÄMT ett datum hon ska komma till mig! Gud så glad jag är, hon kommer till mig om MINDRE än en månad! Kommer på torsdag och stannar till Söndag tror jag! :D Hur vi ska hinna ta igen 1½ år på 3 dagar vet jag inte men vi ska nog lyckas! ;)
Åh underbara nyheter! <3
Men ska hoppa i sängen nu för jag känner att jag måste ligga ner och sova efter en dag av att vara irriterad på den dära doktorn och att ha ont varje gång jag skrattar eller bär något tungt. suck !
Hoppas det är bättre imorgon när jag vaknar så jag kan stå i med tvättande !! MYCKET som ska tvättas imorgon, phu..! funderar på att även ta lite i maskinen vi har här i lägenheten som jag inte prövat ännu :P
Pusselipuss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: