nelllan

lycka

Baakiis..!

Kategori: Allmänt

Igår blev det fest, fast jag tog det lugnt ändå för kroppen mår ju ändå inte bra ännu.
Åkte till Sanna så jag var där vid tre och vi började göra iordning oss..Alltid lika roligt att göra det ihop! :D
Dock  var vi båda asförbannade på lösögonfransarna! haha! Slutade med att sanna gav upp ;)
Fast jag fick till det tillslut :)
Fast som vanligt var jag klar först! HIHI ;)
Så satt och knäppte massa kort på sminkningen på sannas dator som jag fick se idag kom upp på facebook ;) hahahA! oops!

Rätt så kul igår, sminkningen och var nästan roligast. festen vi var på hände det inte så mycket på men alla satt och tjötade och de var trevligt. Men kände bara sanna, Jonas och Anders! :P

Sedan drog vi ut rätt tidigt men var rätt mycket folk ändå.. Sprang lite mellan krikkan och mangos men när vi kommit dit var jag nästan nykter igen!
Sedan överraskades jag av att hitta min pojkvän vid spelbordet senare på kvällen! :D
dansade  lite & så :)
Sen började bakisen gå igång så jag och älskling gick en svänga och sedan satte oss i en soffa på krikkan och tog det lugnt, robert hade sträckt ena skinkan på innebandyn så hade ont ;)
Vi tog lite och käka på smörgåshörnan och sedan tog vi bussen hem..Somnade typ båda två!
Drog på Lejonkungen i sovrummet och däckade av till den.. robert först :P

Bakis idag! Plus hostat endel så vi gick upp, satte oss vid tvn.. Gick bort och hämtade pizza vid ca lite efter ett och tog med hem.. GÖTT som fan! :)
Sedan vid typ tre gick vi och la oss i sängen och somnade dirre. jag vaknade vid sex igen..sov i TRE timmar till..hahah! Baakis!
Robert vaknade la en halvtimme senare eller något :)
Druckit te och tagit det lugnt, sett på tecknad film :D

Nu har jag varit och handlat lite och robert åkte till jobbet :( bläää!
Jag ska fixa mina naglar nu, dom är målade svarta..inte för snyggt på mig plus att robert gillade det inte alls..haha! <3

Pusspuss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: