nelllan

lycka

hmm..!

Kategori: Allmänt

Undran är stor vem som verkligen läser min blogg..! Brukar inte kolla hur många visningar den har för jag tänker faktiskt knappt på att någon skulle ta sig tiden att läsa men vet juh några få men vem är de andra tro? hmm!
Haha, jaja..! En nyfikenhet som jag aldrig kommer få reda på så varför slösa energi?


Jobbade idag men dagen började med att äta frukost på jobbet innan jobbet ;) häng med där du! Med Flizan! :) pratat om så länge att vi ska göra det så idag blev det av, massa mysigt. Gillar den tjejen skarpt. Gud så man skrattar ihop med henne när man går och flummar på jobbet. Eller typ pratar med sig själv.. ;)
Var en rätt så jobbig dag på jobbet men det gick ändå :D

kom hem, käkade och så sedan kliat en viss robert i håret...! som vanligt ;) hinner knappt sätta mig ner innan han slänger ner huvudet i knät på mig och vill bli kliad! ^^  hmm, kanske borde ta betalt? skulle jag tjäna massor på! :O haha <3

Sitter nu som vanligt ensam i lägenheten vid denna tid..! lyssnar på allmänt sorlig musik och så men det behövs.
Fast nu gick värsta partylåten igång..haha och som vanligt växlar mitt humör och jag sitter och små hoppar på stolen till musiken! haha, en gång dansare...alltid dansare.. kan inte råför hur musik får mig att reagera. jag kan inte sitta still om det kommer en riktigt shake it låt ;D hahaha!
Att jag inte är normal..det har jag vetat lääänge! Därför man antingen hatar eller älskar mig..finns inget direkt mellanting tror jag :P


* Ju mera dom spottar på mig, desto snabbare kommer jag blomma* - kapten röd -


Pusspuss och godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: