nelllan

lycka

Förtvivlad

Kategori: Allmänt

Trötter, sjuk och fruktansvärt äcklad av vissa människor. hur man kan tro att man kan behandla människor så här? Det är sjukt, ett sjukt och äckligt beteende! Och jag har tröttnat, det är en sak som är säker!


Phu.. få ut ilskan lite.. helgen har sprungit iväg.. i fredags blev det..hm..Film?! inte riktigt säker faktiskt :P men tror det!
Sedan i lördags, upp vid SJU på morgonen för att bege sig till Ishallen och åka skridskor med Älskling, Sannis och Anders! :) Var faktiskt riktigt skojjigt. :) Höll mig på bena alla utom en gång.. och då höll som tur robert i mig så föll inte så hårt ;)
Sedan drog vi fyra till Nockes och tog en morgonkaffe och jag hämtade den lilla presenten och beställt, En Hjärt-tårta som det stod " Jag älskar dig" ¨på till min Älskling! :) Varit tillsammans i NIO månader redan, sjukt vad tiden går. Sedan for vi till hans garage och han plockade ut det. för det skulle ut till mina föräldrar och där stannade vi kvar i några timmar, fick super god mat där så det receptet ska jag sno! ;D Men vi var totalt helt slut, somnade nästan där ute så vi åkte hem och la oss i soffan och sov i två timmar för att inte somna för tidigt, så gick upp vid sju halv åtta och drog igång film, tände ljus..åt tårta och kex och ostar! :)

idag blev inte som tänkt, skulle träffat roberts familj och fikat men jag och robert är sjuka..eller varit hängiga hela dagen och jag har haft feber och huvudvärk precis hela dagen.. Älsk är förkyld! :(
Men han är på jobbet nu! :(
jag mår super konstigt, tror det är febern! :( Kooorv på det!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: