nelllan

lycka

Ensam fredag!

Kategori: Allmänt

Denna fredagkväll spenderar jag ensam..Robert jobbar! :(

Men i förmiddags så först träffade jag Flizan ute på stan och sedan tillsammans så gick vi till Ullis!
Henne har jag inte träffat sedan hon slutade ! Vi fikade och satt och tjötade i flera timmar, hur mysigt som helst. Drack kaffe och åt kaka! :D Måste göras om, tycker så mkt om dessa människor!! :)

Sedan när jag kom hem började jag städa, diskade, dammade, dammsög och skurade golven och bäddade sängen! Plus poäng till mig ;) Lagade sen lite mat till mig och älskade R <3

Han åkte vid halv sju och efter det har jag tittat på tv, Även Idol! Åh gud jag grät till tre låtar! x)
Sitter nu och lyssnar på dem på datorn! haha!
Har även druckit te och målat naglarna.
Nu vet jag dock inte vad jag ska göra? hmm..
Hostar och känner mig helt slut i kroppen fortfarande.. Har ju jobbat fast jag varit sjuk =/ Inte alltid det bästa men pengar är just nu mer värt än hälsan! Julklappar ska köpas för nästa lööön!
Ska bli så roligt ! Ser så ifram emot detta!


Här om dagen, när jag faktiskt satt på bussen.. ( lite smått pinsamt ) så började jag nästan gråta..Men inte av sorg utan av lycka.
För att jag satt och tänkte på en person eller rättaresagt två som berört mig mycket. Nu börjar jag faktiskt nästan gråta igen.
Två personer som tagit mig till sig, liksom mig.. Lilla obetydiliga mig.. De har egentligen ingen som helst tvång till detta men de har tagit mig i sin famn och ger mig en sådan kärlek.
Två personer som jag idag kallar mina änglaföräldrar. För de är som två änglar som kommit från himlen, de tog min hand när jag stod på botten och drog mig upp till ytan igen.
Jag kommer aldrig kunna förklara hur och varför det blev så här, men det bara var så natruligt.
Jag hyllar dessa starka människor högt, och de är nog inte medvetna om vilken styrka de har, vilka underbara energier de har.. Speciellt tillsammans! Tack för att ni finns i mitt liv, ni har gjort det komplett! <3



Tack till alla personer runt mig som gör mitt liv så värt att leva <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: