nelllan

lycka

Dödförklara mig tack!

Kategori: Allmänt

Helt död, inte kunnat ta mig ifrån soffan idag! :(
Halsen har svullnat igen så kan typ inte röka, rökt EN cigg sammanlagt idag!
Jag kommer när som helst att börja gråta. Jag känner inte suget på samma sätt som andra gör tror jag utan att jag blir annigen arg, ledsen eller förstörd typ..!
ska försöka röka en om en stund, om det går och jag orkar gå ut till balkongen. direkt jag ställer mig upp snurrar hela skallen, huvudvärken blir värre och febern gör mig knäsvag.

lärt mig en läxa iaf, jobba inte för länge med feber..! Herregud, känner mig hjälplös här hemma!
Orkar inte ens göra någon mat till mig själv..! Robert gick upp vid efter sju och så lagade han mat sen vid åtta eller något.. Då har jag ändå varit vaken sedan.. tio?! Käkat 2 mackor på morgonen och sedan har jag inte orkat ta mig upp från soffan..!

nej, nog om synd om mig kanske.
men att ligga i soffan hela dagen och titta på tv gör mig tokig.. Är ingen som ligger stilla och sover hela dagarna.! Jag vill jobba, städa, ut och gå.. och sedan på kvällen ligga i soffan och slappa.. INTE hela dagen/kvällen!

hahaaha, ojh vad det är synd om Cornelia här! ;)  Eftersom att robert sover hela dagarna får någon komma hit och ta hand om mig medans han sover tycker jag, hålla mig sällskap och göra kaffe eller te åt mig, spela kanske lite kort i soffan och klia mig i håret så att jag inte tänker på huvudvärken! ;D

Pusspuss <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: