nelllan

lycka

Varmt väder

Kategori: Allmänt

Härlig dag, började med att jag och Robert vaknade rätt tidigt.
Myste lite i sängen innan vi tog oss och satte oss på balkongen, satt där i ca 1,5 timme och bara pratade om allt och inget och rökade. Mysigt :)
sedan fixade vi iordning oss och han drog iväg på sina hemliga saker som jag inte får veta..hmm!
Och jag mötte upp Sanna, vi gick till Nockes och drack Kaffe, mumma! Sedan gick vi till Viktiora och käkade sallad och drack vatten till, Nyttigt :). Hur fint som helst har det blivit där :)

Sedan blev det att gå till Willys och handlade lite. Köpt en sak till Älskling balkong, en kruka och blomma. Haha jag tar över känner jag x) men blir ju mycket mysigare (A)

Nu sitter man avdäckad i Sannas soffa. ska väl gå hem till Robert om ett tag! ^^ Tänkte städa lite fast det är fint väder. Fick humöret till det idag ^^
även kolla efter tvätt-tid :)

Sedan blir det såklart BB hos Sanna ikväll, som vanligt ! Hihi, underbart men vad ska man göra sen när det är slut?? :S

Pusspuss Cornelia

Kommentarer


Kommentera inlägget här: