nelllan

lycka

Underbar dag

Kategori: Allmänt

Idag har varit en riktigt bra dag!
Först solning med flickorna! :)
Sedan blev det en liten tripp ute på stan med Sanna, fast jag kanske inte är helt återställd så kan jag inte bara sitta inne en sådan fin dag som varit.. Måste ju få luft!
Köpte mig en jätte söt klänning! :D
Sedan fick man juh lov att käka oxå så jag,sanna,anders och Robert gick till Roccos och käkade på uteserveringen.(mycket uppskattat) För varmt för att laga mat hemma! Pallar inte jag nu.
Sedan åkte jag och älskling lite bil och sedan hem och myste.
idag gick jag runt i jeans shorts och linne..något jag inte gjort på flera år. Mina flickor som stärker mitt självförtroende!! Alltid tyckt att det varit hemskt att gå utan tröja över eller strumpbyxor till shorts. Alltid kännt mig för nake, visat för mycket hud och tyckt att jag sett hemsk ut. Gått och dött av värmeslag men ändå vägrat för att jag varit rädd för att visat mig. Säkert flera där ute som gör samma sak. Men man är den man är och accepterar folk inte det så..ja det är deras problem och inga personer värda att umgås med eller för den delen ens prata med.
Tackar min underbara Sanna för mycket kan jag säga, utan dig hade jag inte varit den jag är idag! <3
Livet? ja det hade kunnat vara lättare ibland men man får handskas med de olika situationerna bara och när man gjort det brukar det juh faktiskt bli bättre! :)
Älskar Robert och mina vänner högt! - Ni gör så att man ler och känner glädje!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: