nelllan

lycka

uff

Kategori: Allmänt

Nu mår jag dåligt igen :(
Mått rätt så bra hela dagen och gjort massor.
Tvättat, Solar, diskat, städat, gått till coop och tillbaka, varit hos sanna och bakat ! :) Lagat mat till mig och älsk och varit super duktig..Och vad händer nu på kvällen? Joo..jag börjar må illa som faan, jag tror allvarligt att jag kommer spy inatt :'( Jag skakar och känner att jag snart kommer börja lipa! att må illa är det värsta jag vet nästan!
Sett på big brtoher med sannisen oxå. <3
De senaste bloggningarna har jag fått höra att jag tryckt ner pöjken min ;) Inte okej säg..:P 
För han är ju helt underbar. Han får mig att känna en trygghet jag inte kan komma ihåg när jag kännt sist.
Han är så go och bryr sig så när jag mår dåligt. Som nu när jag mådde så som jag gör innan han skulle till jobbet så ville han stanna hemma. Men han behövs på jobbet, så viktigare det känner jag! (fast jag önskar i smyg att han var här och höll om mig ) När jag har hans starka armar runt mig känns det som jag är i en annan värld, en mycket bättre värld där inget ont kan komma åt mig!
Jag vet att du läser plutten min, Jag älskar dig och du betyder otroligt mycket för mig.  Förlåt att jag är så mammig ibland men jag vill bara väl och det vet du! :) Jag älskar dig Robert Lindqvist!
Nej nu ska jag antigen sätta mig framför tvn i soffan eller sätta mig på golvet framför toaletten för jag mår något så fruktansvärt illa just nu :'(  phu..uff nu känns det jobbigt att sitta ensam men finns ju ingen som kan göra något ändå åt detta. Drick proviva, men det har jag juh gjort flera gånger idag...borde det inte hjälpa? HATA magbakterier!
Behöver en kram känner jag för tårarna kommer snart..fy vad jag tycker synd om mig själv..patetiskt!
Pusshej <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: