nelllan

lycka

Uff!

Kategori: Allmänt

Jobbat i helgen då, gick rätt bra ändå :)
På Lördagen ble det stress stress! Direkt efter jobbet sprang jag hem typ x) 
Gjorde mig iordning och drog till en fest, endast vicky,sanna och petra jag kände där ^^
Men var riktigt skojh att träffa nya människor!
Drack, spelade olika sannings-spel..dansade och så kunde ju självklart en falubo spela gitarr där så då satt vi andra och sjöng! Riktigt skoj!
Blev krikkan och Mangos senare på kvällen :)
dansade massor och gud så skoj det var! Jag och Vicky på strippstången ba ;D Haha! Tur att du finns stumpan så att vi kan gå upp tsm! :D
Idag har det allt fixats i lägenheten hos Robert! Duschdrapperiet är uppe igen, det är städat (NÅGORLUNDA) och lagat mat, frukost på nockes blev det oxå. Fick robert att GÅ dit bort..shit! :O
Det kan vara riktigt svårt ibland, men ibland måste det vara lite tufft för att man ska kunna lätta på sinnet och se andra möjligheter. Jag hoppas på att allt kommer ordna sig. Tiden får visa det!


Klockan ca kvart över åtta imorses fick jag blommor av Godingen! :O
Han är för söt ibland alltså!
20st Röda rosor!! :) Jag Älskar Dig Robert Lindqvist.
ikväll blir det Big Brother hemma hos Sannisen! :)
Dock Sova ensam inatt efter tre nätter men det ska la gå sig, har ju en extra kudde som jag kan hålla om ;)
Pusspuss / Cornelia

Kommentarer


Kommentera inlägget här: