nelllan

lycka

UFF!

Kategori: Allmänt

Nu mår jag fruktansvärt illa...UFF! jaja antingen spyr jag eller så går det över.
Kanske behöver sömn eller nått.
Det ÅSKADE förut, ensam som jag var så fick jag total panik. Pratade med Ida i telefon och satt på balkongen med min korsordstidning (ja jag har blivit gammal) och så sa det bara PANG! En total hysterisk Cornelia försöker förklara för Ida att jag måste ringa robert.
Ringde honom och att han hörde ens vad jag sa, ren panik som jag fick visste jag inte hur jag skulle stänga av och vilka saker jag fick stänga av. dra ut kontaker är min grejj när det åskar. Så han fick be mig nästan hålla käften i telefon för att jag skulle lyssna. Så stängde av allt, tände ljus och satte mig i soffan med täcke och korsord och försökte lugna ner mig. Fyfan, hatar åska och speciellt när jag är ensam! :O
Vissa saker kommer alltid gå upp och ner i livet och så är det bara!
Tur att jag har underbara människor i mitt liv!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: