nelllan

lycka

Trötter

Kategori: Allmänt

Mycket har hänt den sista veckan, både ner och uppgångar.
Hoppas på endast uppgångar nu ^^
Men sista dagarna har varit jätte mysiga så får hålla huvudet positivt :)
Fyller juh faktiskt år om 1,5 vecka..helt sjukt vad tiden har gått fort. tyckte jag nyss fyllde år :P
Då jag hade min galna 20års maskeradsfest. PIRAT-TEMA ;) hahahaha! Där det slutade med att jag däckade inne hos katterna innan alla gäster hade ens gått..:P Jag skulle bara vila ögonen en sekund hade jag sagt ! (A)
jaja, denna fest hoppas jag blir nattenlång och mycket skoj! :) Får se om jag hittar på något roligt tema :P
Blir såklart kalas oxå, hehe..Mina Änglaföräldrar och Roberts mamma och Gubbe ska träffas för första gången..Hur ska detta gå? ;D haha..nej kommer nog gå bra ska vi se :) Min Änglamor är bäst så kan inte gå annat än bra :D
Jobbat ikväll, uff helt slut. Men blev BB hemma hos sannisen, lika trevligt och mysigt som vanligt :)
Imorgon får vi se vad dagen erbjuder. På kvällen blir det iaf mys med Sannisen, om hon orkar så ska hon fixa mina naglar :) <3
Älskar dig Robert Lindqvist.
nattinatti, Kraaam Cornelia

Kommentarer


Kommentera inlägget här: