nelllan

lycka

sova?

Kategori: Allmänt

Blev städning av lägenheten, nu bara golv som sagt kvar ^^ Och tvättning!
Tvättning blir imorgonbitti. Ska försöka hinna med mycket imorgon. Få lite saker gjort i livet säg :P

Blev att laga lite mat förut oxå, fläskytterfile och potatisgratäng! MUMMA! beasås oxå såklart!
och lite sallad, som jag fick TVINGA i Robert! ;) hahaha!
Sedan fick sötnosen sova lite oxå och vad är det första han frågar när han vaknar vid halv nio..Jo att han är sötsugen och frågar om det finns något gott xD såklart hade jag köpt  hem lite gott så fick springa in till köket och hämta det :P hahaha ^^ jag tar hand om min älskling! ;D
Han tror även att han gått upp i vikt, något han sa att jag aldrig skulle få honom att göra för att han inte kunde göra det.:P Inte för att jag tycker det syns någon skillnad men ändå, jag är bäst ;)

Själv har man lagt på sig något kg sedan man blev tsm med honom :O Dags att sätta fart på fläsket för min del!!! UFF, ska ner ca 5kg till!! Så får se om jag tar mig upp och orkar röra på mig mellan tvättningarna ^^ Men sedan så har jag lite små problem med att klara av att gå upp när han ligger och sover, så mysigt att få sova med honom juh! När man ligger ensam hela nätterna :(
Saknar honom såååå dåå! Sedan när han vaknar så är han juh lite sur så då blir man lite smått tokig på honom men det går juh över, tack och lov...hihihi! Nej nu ska jag vara snäll, förlåt älskling! ;) Puss på dig! ;D <3

Jag saknar min Sanna något så in åt bomben alltså :O Fuyfan inte sett henne på flera dagar och det känns! Puss på daj fisgumman! <3

Jag måste ta tag i saker och ting i livet nu, måste få fart på mig så att jag tar mig dit jag vill!!

Pösshaaj!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: