nelllan

lycka

Söndag

Kategori: Allmänt

Söndag och mår fortfarnade inte bra.. Detta måste lägga av snart! :O
Blir Vårdcentralen imorgon, blodprov och skit.. FYFAN! Alltså skulle nog kunna börja skaka och gråta redan nu..
Uff, det värsta jag vet! Och jag vet...Fjantigt! Men men, sådan är jag!
helgen..jaa.. Sjuk har jag varit.. Lite av en upp och ner helg faktiskt. Hoppas på en bättre nästa helg!
Kan juh inte alltid vara på topp säg.
Mindre än en månad tills jag fyller år! :D

idag lagade Robert mat till mig, min favvorätt Tacos! :) Var underbart gott!  Han är så duktig, han kan bara han vill ;) hihi! Och efter maten blev det att klia Robert i håret.
Men det är en mys-stund, ha honom liggandes i knät och klia honom i håret framför Tvn, och sedan oftast väcka honom innan han ska till jobbet. :) <3
Tråkigaste är väl att vara ensam sen på kvällen, att kolla den sista timmen innan man går till sängen och sitta ensam i soffan och sedan gå och lägga sig själv. Ingen att pussa godnatt eller krama om eller bli kramad från.
Tur att det finns helger!!
För jag har bestämt mig för att försöka gå och lägga mig lite tidigare och gå upp tidigare.
Komma igång med rutiner igen. Kanske börja ut och gå/spring på morgongen så man får energiin tillbaka. Men får dock vänta tills jag blivit helt frisk!
Vill bara att allt ska bli bra någon gång!
Puss / Cornelia

Kommentarer


Kommentera inlägget här: