nelllan

lycka

Solig dag

Kategori: Allmänt

Solen har stått hög på himlen idag, vill bli frisk nu så att man kan sitta och fika i solen och dricka kaffe och röka.
Men men, får hoppas att det blir bra snart säg :)
Illamåendet går upp och ner och febern oxå! :/
ÄnglaMor&Far hade ett super gott iskaffe sist jag och Robert var där så idag köpte älskling hem det så imorgon blir det iskaffe och cigg på balkongen! :)
Mycket går upp och ner, vet inte riktigt vad jag ska tycka eller tänka? Så mycket som kommer emot en hela tiden, ibland undrar man om man måste ändra på sig för att duga?
Kan man inte bara bli accepterad för den man är? Eller så är det bara jag som måste sluta tänka så himla mycket och vara mig själv och skita i allt annat. För jag trivs juh faktiskt med den jag är, visst jag kanske är lite barnslig ibland..eller rättare sagt fjantig.. Och kanske är lite mammig mot alla i min omgivning men det är juh för att jag bryr mig så mycket, är det fel av mig tro?
Sedan så har jag mina problem med min vikt som vanligt, men inte så lätt att göra något nu när man är sjuk. Funderar på om jag ska ta mig en liten promenix bara för att få luft och röra lite på mig...se om kroppen kanske mår bättre av det och kommer igång igen? Eller blir jag ännu sämre då?
Uff, känner att jag skulle behöva hitta på något, komma bort från Skaraborg kanske bara över en helg..Bara få komma bort och se annat och något nytt. Hitta på något roligt, något man inte gör i vardagen eller vanligtvis på helgerna. Men det är att hitta tid till sådant och allt.
Jaja, sluta klaga och förtränga allt..något jag är bra på iaf.
Saknar mina änglaföräldrar! :( <3

Älskar min Robert och mina vänner <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: