nelllan

lycka

sjuksjuksjuk

Kategori: Allmänt

Japp fortfarande lika dålig.
Gårdagen hade ju kunnat kvitta helt känner jag! För det första jobbade man tre timmar sedan hemma klockan tre och ja..satt ensam till åtta på kvällen..somnade dock en stund iaf.
Sedan kom Robert och ja..vi hittade inte på allt för mkt..fanns ju dock inte så möe att göra heller.

men idag när jag vaknade..FYFAN! Skulle ta min morgoncigg men vad händer jo får slänga den i det blöta glaset springa in med endast bh och trosor och det stora jäkla täcket över mig och börjar hulka vid toaletten!!
Kommer dock inget, grymt störande..inte ätiti heller så kanske var dte. Så där satt jag la en timma och lipade för mig själv och hade/har även feber! UFF!
Så fick lov att ringa chefen och säga att inget jobb för mig idag! :(

Sedan vaknade plutten! Kollade lite tv och tjötade! Sedan blev det samma visa igen, cornelia springer in till toaletten..nu dock med kläder så jag slapp det stora täcket runt hela mig. Så där stod jag och hulka men inget kom... Älskling stod och klappade mig på ryggen och höll om  mig och mitt hår så det kände ju lite bättre iaf. <3
 Kramade om mig när jag kände att jag var klar och sedan åkte han iväg och köpte proviva till mig som han TVINGAT i mig..Blää :P
Skjutsade ut mig till ängla mor och far då jag blev väldigt känslig och ville endast ut till änglamor! Så fick komma dit och veta vad man ska äta och inte :) och bara få träffa henne fick mig att må bättre! :)
Träffa kisseungarna och förlåt jag kommer att kidnappa dem och flytta typ sådär till andra sida jorden så ni inte hittar mig!! HIHI! helt underbara!! :)

Blev mat och hyra film när vi kom hem och slänga sig i soffan! :) Plutten fick sova lite iaf :)
Så nu har jag kollat klart på Big Brother och sitter ensam i lägenheten. Har inte lika ont i magen längre..provivan funkade..attans..nu kommer jag få höra detta från både änglamor och Älskling :P

Funderar på att städa men försöker juh få Robert att se att det BEHÖÖÖÖÖÖÖVS! Men går sååådär ;) hih! Sötnos och jag älskar honom! <3


nej om jag ska ta och röka lite, tar sådan tid nu när man mår illa.. kan ju inte röka på samma sätt..suck! :P
Pusspuss fölket! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: