nelllan

lycka

Phu...

Kategori: Allmänt

Jobbat morgon idag, och fy vilken dag. helt slut är jag..plus att jag endast sovit ca 4-4,5 timme inatt.. 
Kunde inte somna inatt. :S
Ikväll blir det att tillbringa kvällen med Sannisen :D <33 Mööös! <3
Ska tjöta skit, röka, (kanske fixa naglar), käka ostar och skratta ihjäl oss som alltid..flummdumma! ;D <3
Helgen får vi se vad den erbjuder :) kommit fram till att det blir aldrig som man tänkt sig iaf..:P haha allt är så himla impulsivt hela tiden..uff! HALLÅ Tant hänger inte med i tempot längre! ;O
Fyller juh faktiskt år snaaaart! hela 21år, uff ett år närmare 30 :O
Japp jag är sjukt konstig men redan åldersnojjig. Man måste hinna med så mycket innan 30, iaf enligt mig.
Jag har redan planerat hur min framtid SKA se ut och så är det bara ! ;)
har redan ändrat på den så många gånger att jag tänker inte göra det mer nu :P om nu inget dyker upp som jag hellre vill! :)
Nej jag är en tråkig person som vill ha svensson livet, men det är vad som skulle göra mig lycklig så varför inte sträva efter det?! precis! :)
Pusspuss Cornelia

Kommentarer


Kommentera inlägget här: