nelllan

lycka

Nelia

Kategori: Allmänt

Mår mycket bättre nu, äntligen blivt frisker ^^
Idag har jag sprungit runt på stan med Sanna hela dagen :P
Fikat och så ! Sedan skrivit ut kort, och köpt ett fotoalbum..Blir att skriva ut mer kort från mobilen nästa vecka! :D
Super skojh juh, detta året har ju varit så bra än så länge ändå så jag vill komma ihåg det! :)
Var nog flera år sedan jag skrev ut kort x)
Äntligen kanske man kan få lite fina minnen som man vill komma ihåg!
Fått änglaföräldrar, hittat min prins och har helt fantastika vänner! <3<3
-Ni betyder så mycket för mig -
Snart fyller lilla jag år oxå..uff..bli hela 21år..TANT! :O
Speciellt när alla i min närhet kallar mig mamma och tant..hmm! :P
Nej det ska bli kul och såklart blir det fest..är juh jag som fixar och trixar! Maskerad funderar jag på ^^
SEX-TEMA (A) För de andra gick ju inte med på att det skulle vara mjukisbyxor..:O eller alla utom Madde, endast hon som är lika bekväm som mig ;)
Ibland är det lite jobbigt med saker och ting men vet ni vad, bara att bita i det sura äpplet och tänka framåt. Saker har varit som det varit och det gick inte att göra något åt det mer än vad jag har gjort.
Har hela mitt liv försökt att finna trygghet och finna lyckan och kanske har det blivit så nu?
Fast ändå är man rädd att känna detta då man är rädd att det ska försvinna och  man ska bli sårad.
kanske därför jag har mina murar, alltid har man blivit sårad när man mått bättre..Så man har lliksom varit rädd att riktigt må bra för att man vill inte att det ska hända något jobbigt.
Att lita på folk är inte min starka sida men jag jobbar på det varje dag. OCh tycker jag själv har gjort framsteg och det känns bra. Måste bara lära mig att lita på mig själv, att jag faktiskt är bra för den jag är. För jag vill ju inte ändra på mig..alltså..jag har alltid anpassat mig så och gör det ännu idag men inte på samma sätt.
Jag har en tedens att försöka vara någon annan för att personerna ifrågan ska tycka om mig bättre. Men ingen är perfekt och verkligen inte jag skulle jag säga. Jag har min brister och fel och jag försöker varje dag jobba på dem, tex som att lita på folk och våga göra det!
Länge sedan jag skrev så känns riktigt skönt! Saknat det! Behöver få ur mina tankar!!!!! :S
Sårad har man blivit genom hela livet och jag vet att det inte är sista gången, men sådant är livet. men man får helt enkelt inte hänga upp sig på det.. Jag vet att jag är en stark person, jag klarar av motgångar.
Jag måste bara sluta med att tänka sååå himla mycket, att analysera allt så jäklan möe!
haha, får stänga av hjärnan helt enkelt ibland :P Där har vi en till sak jag måste bättra mig på ;)
Nej, nu ska jag sluta vara så deppig innan jag smittar av mig ! ;P
Saknar mina änglaföräldrar!!
Pusspuss Cornelia

Kommentarer


Kommentera inlägget här: