nelllan

lycka

Morsdag

Kategori: Allmänt

igår blev det att laga mat med Godingen, vi gjorde marinerad fläskfile, potatis i ugn med vitlöks smör och sedan brunsås med Champinjoner i ! MUMMA!
Sedan somnade vi vid elva x) haha..! Jaja mysigt hade vi det iaf! :) <3
idag är det morsdag! Så först blev det att åka till Roberts mamma med fika, där satt vi och pratade och hade trevligt. Fick en jätte fin ring av henne oxå! :)
Drack kaffe och sedan kom även Roberts syster med sin sambo och så. Mycket trevligt :)
Sedan bar det självklart ut till min Änglamor! :) <3
Tog med fika och vi satt först i finrummet och fikade och pratade. Sedan så fick jag ju bara lov att  mysa med kisseungarna! :D
Satt ute och rökte och hade det jätte mysigt ! :) Alltid lika skönt att komma ut till mina änglaföräldrar! Dom betyder så oerhört mycket i mitt liv! Säger det inte tillräcklig ofta känner jag!
De är  världens mest underbara personer!
ÄnglaMor - du ska veta att utan dig hade jag inte varit där jag är idag. Jag vill inte veta hur jag hade mått eller vart jag hade varit om det inte varit för dig! Du har fått mig att inse så himla mycket med livet och speciellt mig själv!
Jag älskar dig min Änglamor!
Nu har jag precis gjort mackorna till Robert som han ska ha till jobbet, han är nu och håller på med bilen^^ jag ska strax iväg till min underbaring till Sanna! :) <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: