nelllan

lycka

möös

Kategori: Allmänt

Mycket lyckad kväll hemma hos Sannisen, hon har plågat mina nagelband men nu är naglarna fina och friska så att de kan vääääxa ! Direkt man börjar jobba och inte fixar med naglarna ordentligt så går de juh av..SUCK!
Nej men nu är det små fina blingbling stenar på dem och så! Tack underbaraste Sanna! Du gör livet så mycekt lättare, du är helt klart en bästa vän! <3

Jag, Sanna och Vicky har tillbringat kvällen med Ostar&kex, tjötat skit,druckit vin och kollat på Tv. Hur mys som helst. Såklart Big Brother oxå! :) <3

Trött men ändå inte, uff?! Sitter i roberts Lägenhet för mig själv. Ska strax dra på Tvn och lägga mig i sängen.
Men hoppas på att somna tidigt, men det tror jag..eller hoppas iaf. Sedan kommer juh Robert hem imorgonbitti. 
Dock ska jag försöka ta mig upp i tid för en gångs skull. Måste få in lite rutiner i livet. Kan inte sova bort livet heller..:P
Måste även komma igång med träning, det som känns skönt är att jag inte varit sötsugen de senaste dagarna. Hoppas bara på att det håller i sig. Fan måste ner mina fem kg till så att jag kan bli nöjd inför sommaren och bikini ;)

Får se vad helgen erbjuder!? :)
Nej nu ska Cornelia lägga sig i sängen och kolla Tv! =D
Pusspuss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: