nelllan

lycka

Måndag

Kategori: Allmänt

Nu har jag varit nere på vårdcentralen (igen)...
Första jag fick göra var att gå till blodprovsgrejjen, trodde jag skulle dö när jag satt där ensam och väntade.
Började hyperventilera och berättade för sköterskan att jag var totalt livrädd.
Fick sätta mig i stolen och hon förklarade sakta och säkert vad hon skulle göra. Jag satt och blundade helt tiden.
Började känna nålen och sedan började det snurra i skallen.
FYRA rör skulle de ta så tog en liten stund, de slutade med att de fick lägga mig ner för jag blev väl kritvit i ansiktet och det snurrade i skallen på mig. Trodde nästan jag skulle svimma.
Sedan fick jag lov att ligga kvar där ett tag innan de fick följa med till toaletten där fick jag en mugg och stängde in mig och kissade i den..myyysigt ^^ (Not)

Sedan tillbaka till läkaren och han tog temp på mig i örat och vi satt och diskutera vad det kunde vara för fel på mig.
Fick sjukintyg och sedan att jag skulle ta det lugnt ännu längre och sedan komma tillbaka (EN TREDJE GÅNG) om det inte gått över till Onsdag! SUCK!

jaja, lämnade sjukintyget hos chefen och nu sitter jag och tar det lugnt. Väcka älskling kanske så han hinner se lite av denna underbara dag!

PUSSPUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: