nelllan

lycka

latis!

Kategori: Allmänt

Latis dag med bara ligga framför Tvn i soffan med täcke och kuddar med älskling :)
Sovit och myst hela dagen/kvällen. 
Blev lite ute mat idag då jag inte hade orken till att laga någon mat.
Helt slut i kroppen, uff..vill bli frisk nu!
Mår just nu illa som fan och feber :( Gillas INTE! Har det mest på morgonen och kvällen, mest lite illamående och smått magont på dagen .

Jag har börjat vänja av mig med de dåliga sömntiderna. Jag går upp mycket tidigare så att jag kan somna tidigare.
Gått in för mycket detta med att sova med Robert hela dagarna och fast det är helt underbart så måste jag försöka få tillbaka min egna dygnsrytm.. :/ ibland så gillar jag verkligen inte hans arbetstider. Så ensamt på nätterna och helgerna bara försvinner. tur nog så är det hans sista natt nu för denna veckan :)
Lite bilder kanske?! Året 2011 har ju varit hittills ett spännande år ändå ^^ <3
Underbart fina blommor jag fick av Sötnosen, fjäääsk på högnivå i början ni vet ;) Hihi nejdå verkligen inte! Så romantisk och underbar! :) <3
Mycket party med mina favvisar Madde och Sannis! ;) <3
Dricka lugnt?! aldrig varit min grejj säger vännerna :P
Min älskade Alice har fått 4 små underbaringar ! aaaaw :') <3
jag och mitt blååbär! <3
En solig dag åkte vi hit och gick runt och kollade och hade mys :) <3
Får inte glömma ELMIA! :D En super skön dag ! :D
Haha, detta var dock innan 2011 men detta är min och Sannas otroligt fina födelsedagstårta till Vickypickytoria ! ;D hihi! <3
Kommer nog mer bilder någon dag när jag känner mindre oro till att springa och spy!
Pusspuss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: